تحقیق رشته اقتصاد، مدیریت، حسابداری
عنوان تحقیق: برنامه ریزی بلندمدت و کوتاه مدت در بازاریابی
تعداد صفحات: 16 صفحه
فرمت فایل: Word
فهرست مطالب:
مقدمه
بازاریابی کوتاه مدت آنلاین
تخفیف دادن
تبلیغات
بازاریابی بلند مدت آنلاین
تبلیغات پیشبرد فروش
انواع ابزارهای تبلیغات پیشبرد فروش
۱- ابزارهای تبلیغات مخصوص مصرف کننده:
۲- ابزارهای تبلیغاتی مخصوص عمده فروشان و خرده فروشان:
۳- ابزارهای تبلیغاتی مخصوص مشتریان صنعتی:
عوامل تعیین برنامه تبلیغات پیشبرد فروش
روابط عمومی
ابزارهای روابط عمومی
وظایف مدیران روابط عمومی
روشهای تعیین بودجه تبلیغات
منابع
مقدمه
برای ایجاد یك چرخهی فروش پایدار و مسیر رشد مثبت، كسب و كارها به طور معمول درگیر تلاشهای بازاریابی كوتاه و بلند مدت میشوند. تلاشهای بازاریابی كوتاه مدت باعث افزایش ناگهانی میزان فروش میشوند و به ندرت دوام مییابد. افزایشهای ناگهانی فروش به طور معمول ناشی از فعالیتهای تبلیغاتی بازاریابی و یا فروش محصولات در یك محدودهی زمانی خاص است. بازاریابی كوتاه مدت باعث افزایش فروش میشود.
بازاریابی كوتاه مدت آنلاین
توجه مثبت به محصولات در مجامع عمومی، گروههای خبری و یا درون سازمانهای تجاری میتواند باعث افزایش سریع و رشد ناگهانی میزان فروش شود. گفتگوهای گروههای خبری از نظر كنترل و زمانبندی برای بازاریابان امری دشوار است. از آن جایی كه توجه به محصولات در گروههای خبری، بازاریابی كوتاه مدت به شمار میآید، بنابراین این نوع بازاریابی نمایش و ارایهی سازمان یافتهای برای پشتیبانی و كنترل میزان فروش محصولات ندارد.